Sabtu, 20 Disember 2008

memang best!!!!

hari ni dalam metro keluar pulak pasal orang-orang melaka yang masuk workshop tarikh lahir. siap ada gambar lagi.. Tahniah lah orang-orang melaka. Banggalah sebab en azizan dah puji orang-orang melaka kan...

korang mesti hairan apasal dari semalam sebut pasal workhop rahsia tarih lahir..semestinya aku dah bekerja dengan 3R sebagai agen di Melaka. Jadi korang nak tau pe pun pasal workshop ni boleh le hubungi aku ni ha. tapi jangan tanya.."wani,tlg kira tarikh lahir saya apa kekuatan dan kelemahan?".lemah lutut eden...bukan tak nak tolong. korang kena taulah, banyak lagi sms, call dan mail yang aku nak jawab. tapi sesiapa yang serius nak tau potensi diri, nak ubah diri, nak kenal siapa diri...korang join le workshop yang harganya masih murah ni....pas ni kalau dah naik harga. tak payah nak datang minta murahlah apalah..... up to u!!!!

Ni kata-kata terbaru dalam blog En Azizan "
Workshop Rahsia Tarikh Lahir adalah satu program seminar yang membantu ANDA untuk mencapai kebahagiaan, kesihatan, kekayaan dan kejayaan hidup.

Tidak seperti seminar-seminar lain, dengan menyertai Workshop Tarikh Lahir ini, anda diajar untuk menganalisa kekuatan, kelemahan, peluang dan ancaman (SWOT Analysis) diri bagi membina strategi peningkatan potensi secara sains metafizik menggunakan kajian tarikh lahir!

Jadi...fikir-fikirkanlah...

Tiada ulasan: