Ahad, 21 Disember 2008

boleh ke tukar?

selamat pagi semua..hari ni banyak kerja yang perlu aku selesaikan dengan mak. bayar bil lah, beli barang dapurlah..biasalah tu kerja wajib. tengoklah jap g ingat nak g wat streamyx..kikiki...korang jangan gelakkan aku tau. aku ni orang lain dah sampai pakai broadband tapi aku still dengan dial up yang tiap2 bulan rm10. ala, line student..hehehe. tapi dah banyak berjasa.

dari semalam aku dengar broadband ada masalah. abg aku pun cakap mcm tu. knp ye? tu buat aku lagi confuse tu...bukan pe benda mcm ni kan kegunaan ramai. semua orang perlukan. kalau dah ada masalah, contoh macam aku ni ha, berbelah bagi dibuatnya hati ni. tak pelah pe pun, moga ada jalan penyelesaian.

semalam aku buka blog UIN yang anak mesia buat. tengok gambar budak-budak ni teringat aku masa kat sana. ha...time ni ada macam rasa nak menitis air mata ha..yealah, adik-adik ni dah boleh bina blog bagi memperkenalkan persatuan mereka kat sana. masa zaman aku memerintah(cewah)tak terbina-terbina blog yang sonang tu ha. pe pun, akak bangga coz korang dah mula memperkenalkan diri korang...All da Best...

oklah...aku nak chow dulu..nak siap nak g settle up pe yang patut..kenapa rajin ha wani tulis blog?
Jawapan: 1) dah sedar atas kepentingan blog?
2) baru perasan diri ada blog?
3) faster speed faster result kot..

apa-apalah wani oi...asal ko bahagia. aza-aza fighting..skang ni dah mula nak kuruskan badan. hopefully aku dapat capai pe yang aku impikan.korang doalah moga pas ni dapat korang tengok gmbar yang kat sebelah tu berubah...bak kata aflin syauki pun "IMPIAN KU"...insya Allah biiznillah...

Tiada ulasan: