Jumaat, 19 Disember 2008

assalamualaikum semua...

Lama dah tak menulis, ada idea tapi bila nak menulis je ada keje. Tapi aku cuba untuk wat satu posting juga.

lepas workshop tarikh lahir hari tu, sibuk skitlah. yelah, big bos pun dah tambah keje kat aku. tapi tak pe ni semua buata ku lebih mempelajari erti kerja. dari 3 minggu lepas ada je tetamu yang datang. Mula cuti sekolah biasalah, anak-anak buah balik semua berkampung kat sini. Sampai boleh buka 1 kelas fardhu ainlah. tapi tu sekejap je. pastu sambung pulak 5 Dis, ust Abdullah sekeluarga dari johor ziarah rumah datang kenal dan makan-makan bersama. Pastu aku sibuk dengan anak-anak buah mengecat kat depan ni ha. naik pening sebab diaorg buat keje n bau cat...

minggu berikutnya 12 dis, pensyarah aku masa kat kedah pulak datang. minggu ni,aku betul-betul sibuk sebab kena follow up peserta yang nak datang ke workshop kat Melaka. tapi tu semua bukan penghalang. petang tu sempatlah bawa teacher jalan-jalan kat bandar hilir. dan malam aku dapat bw diaorg naik river cruss. Nama je org melaka tapi tu 1st time aku naik. bestlah juga. pas jalan-jalan, aku berjejak kasih ngan yati. kawan sekolej masa kat kedah dulu. makan-makan, sembang-sembang..wah, sebenarnya hati aku ni makin berdebar untuk workshop besoknya tu...berserah je lah..

pagi esok tu, 12 Dis aku,big Bos n Fandi dah ke Hotel, yelah sibuk uruskan pendaftaran sampai kul 8.30pg. tak sangka sampai tak cukup tempat duduk. kenala fandi berlari-lari cari pekerja avillion untuk tmbah meja...workshop ni yang asas dan besoknya workshop lanjutan pulak. aku pun join sekali. tambah ilmu le..tapi memamg belum penah ikut workshop advance pun. tapi advance kali ni memang best...thanks Bro...

Adui ai.......
tak reti betul nak tulis pe...tak pelah my friends....i'll try my best...
oklah...korang-korang yang melawat blog ni..thanks sebab sudi nak tengok atau tertengok blog ni. hope ada sedikit komen yang membina yang korang tinggalkan sebagai motivasi diri ini yang lemah lagi dhoif di SisiNya....

jom kita join Workshop Tarikh Lahir..Kaedah sains Metafizik untuk mecapai kebahagiaan, kesihatan, kejayaan dan kekayaan diri, Keluarga atau siapa..

untuk keterangan lanjut, boleh call 013-2442244 or tu melawat kat blog azizan osman atau baca iklan rahsia tarikh lahir di Metro setiap hari AHAD. ok....

Jumpa lagi...bila tak tau.....heheheh.....
FASTER SPEED FASTER RESULT!!!!

1 ulasan:

MIJI berkata...

Salam Nor Azwani Osman,kesian, sibuk nampaknya,tapi itu maknanya murah rezeki :)


p:s-Blog saya ada post terbaru ttg cara menarik wang dlm hidup,silalah komen :)

http://blogahmadtarmizi-miji.blogspot.com/