Rabu, 22 Oktober 2008

alhamdulillah.....Nor Azwani Osman SHI....


assalamualaikum....para pembaca blog ini....just nak share pada semua yang aku dah selesai Ijazah di UIN. bukan niat nak berlagak. tapi sekadar nak luah rasa gembira aku..dan aku benar-benar rasa besyukur...

18 oktober 2008....
tarikh keramat aku selama di jakarta..pagi-pagi aku dah siap. cuma kelam kabut sikit sebab kena pakai pelik dari orang lain. bukan pelik, cuma penampilan yang hasil idea mak aku kenakan. dengan baju baru yang kak cik n abg cik aku bagi utk hari raya aku simpan untuk dipakai di hari konvokesyen aku...

kegembiraan aku dapatlah aku share ngan nurul, mariah, ziana, harun, laily, awi, teha dan che dah. kali ni anak malaysia yang konvo seramai 9 orang. ada hero sorang antara kami. wat penyeri katakan....hehehe. nampak macam majlis kali ni tak berapa meriah tapi wisudawan seramai 645 orang..cemas juga dibuatnya bila rasa macam tak ok je aku dengan penampilan mcm ni. but aku percaya mak akan bg idea yang terbaik buat aku. jadi aku percaya dengan diri aku sendiri...alhamdulillah.

tahniah buat sahabat-sahabat ku. semoga medan yang akan kau akan tempoh memberi manfaat pada diri dan keluarga dan sekitarnya....salam perjuangan...

semoga kenangan di UIN menjadikan kita lebih berani untuk mengorak langkah ke depan.....
kalian semua tetap dalam ingatan....

Tiada ulasan: